2012. október 15., hétfő

11. rész

Bocsi, hogy tegnap nem írtam, de most igyekszem bepótolni.. remélem tetszik, és örülnék pár kominak is..! :)


*Holly szemszöge*


Reggel boldogan keltem fel, majd mikor ránéztem az órára kikerekedtek a szemeim. 13:00-kor sikerült felébrednem. Hát jó..-gondoltam magamban, majd elmentem a reggeli teendőimet intézni, és rendbe szedni magam, de amikor belenéztem a tükörbe megijedtem. Tele volt firkálva a fejem "Harry <3" feliratokkal. Amint megláttam egyből tudtam, hogy ki volt az.. vagyis gondoltam. Lerohantam a konyhába ahol a Beát, Tiff-et, Cat-et és a srácokat találtam.
-Melyik idióta volt ez?-kiabáltam, mire mindenki rám nézett és kitört belőlük a nevetés. Már egy ideje nevettek és ezzel egyre jobban kezdtek felidegesíteni.
-Jó reggelt álomszuszék!-jött oda hozzám Harry majd kaptam egy jó reggelt csókot amivel egy kicsit lenyugtatott.
-Szia kicsim-köszöntöttem én is őt majd újra a többiekre néztem.
-Szóval?-kérdeztem higgadtan, mivel Harry lenyugtatott. Mindenki elhallgatott majd Louis-ra mutatott.
-Köszi, hogy tartjátok a szátokat.-sziszegte Louis a csapatnak, amit meg tudok érteni, de én akkor is ledöbbentem. Vagyis nem, mert kinézem belőle, csak mégis..
-Tee?-kérdeztem nagy szemekkel.
-Hát.. izé.. igen..-mondta miközben a tarkóját vakargatta.
-És mégis mivel firkáltál össze?? Mondd, hogy nem az alkoholos filcemmel...-könyörögtem mire elmosolyodott.
-Szemceruza.-mondta vigyorogva, mire a homlokomra csaptam és elmentem a lenti fürdőbe lemosni a fejem. Már egy ideje sikáltam mire végre lejött, de egy törölközőt sem találtam így mehettem fel. Felrohantam a fenti fürdőbe, majd egy törölközővel kezdtem letörölni a vizet a fejemről. A törölközőtől semmit sem láttam, ezért mikor elvettem a szemem elől és megpillantottam Louis felsikoltottam ő meg kiröhögött.
-Te csak ne röhögj.-fenyegettem, de a végére elnevettem magam.-Egyébként mit keresel itt?-kérdeztem tőle mire elkomolyodott az arca.
-Hű.. te ilyen komoly is tudsz lenni?-kérdeztem vigyorogva, mire szúrós pillantásokat vetett rám én meg védekezően felemeltem a kezemet.-Hallgatlak.-mondtam, mire kifújta a levegőt és belekezdett.
-Tiff-ről van szó.. nagyon megkedveltem, de.. félek, hogy ő.. hogy számára nem jelentett semmit az a csók.-mondta lehajtott fejjel.
-Hidd el, hogy nagyon sokat jelentett neki.-nyugtattam meg, majd megfogtam az állát és felemeltem a fejét.
-Gondolod?-kérdezte csillogó szemekkel mire elmosolyodtam.
-Nem Louis.. tudom!-mondtam mosolyogva, mire kérdőn nézett rám.
-Amikor visszajött a Starbucks-ból eszméletlen boldog volt.. legalább fél órán keresztül arról regélt, hogy megcsókoltad..-mondtam, mire mosolyogni kezdett, majd megölelt.
-Köszönöm.-súgta a fülembe.
-Ne köszönd.. értetek bármit.-mosolyogtam rá.
-Mikor beszéljek vele?-kérdezte féloldalasan mosolyogva.
-Minél hamarabb!-mondtam, mire kidülledtek a szemei, majd lenyugodott.
-Akkor megyek és megkeresem.. és köszönöm Holly! Életmentő vagy!-mosolygott rám az ajtóból, majd eltűnt. Mosolyogtam egyet rajta, majd mivel az arcmosás miatt még nem tudtam befejezni a reggeli teendőimet gyorsan fogat mostam, majd felöltöztem. Rólam tudni kell, hogy kedvemtől függ a ruhaválasztásom. Imádok deszkázni, focizni. Viszont sokszor szívesen felveszek egy cicagatyát, meg egy tapadósabb felsőt. Hangulat függő. Most a lazább stílust választottam így kikerestem egy deszkás szettet a szekrényemből majd felhúztam. Sokáig tartott mire döntöttem két ruha összeállítás között, de végül ezt választottam:

Gyorsan felöltöztem majd lementem a többiekhez mire Harry rendesen végig mért.
-Ezt a stílusodat még nem ismerem, de tetszik.-mondta, majd magához húzott és megcsókolt.
-Menjetek szobára.-fintorgott egy sort Niall, majd ő is megcsókolta Beát.
-Minket lecseszel érte, de neked szabad.. Niall logika.-mondtam, mire Zayn kiköpte amit éppen ivott és röhögni kezdett a többiek meg rajta röhögtek. Vicces volt :D
-Most ezen mi volt ennyire vicces?-kérdezte Niall.
-Nem rajtad röhögtünk.. Zayn rajtam, mi meg Zayn-en..-mondtam vigyorogva.
-Amúgy készülsz valahova, hogy így felöltöztél?-kérdezte Liam, mire mindenki rám nézett.
-Hát.. gondoltam elmehetnénk a Hyde parkba...-mondtam szerényen.
-Jóóóóóóóóóóóó!!-mondta Louis úgy mint egy 5 éves, majd két pillanat alatt magára kapta a cipőjét és indulásra kész volt.
-De.. nem fognak felismerni titeket?-kérdezte Cat ami nekem eszembe sem jutott.
-Jajj nemár.. tényleg.. akkor Hyde park lefújva..-mondtam szomorúan, lehajtott fejjel, mire Hazza megfogta az államat és felemelte a fejem.
-Dehogy van lefújva.. egy napszemüveg, egy sapi vagy kapucni és senki sem fog felismerni.-mondta, majd megpuszilt.
-Hát jólvan...-mondtam már mosolyogva.
-Na akkor mindenki öltözzön feel!-mondtam, majd rájöttem, hogy csak én aludtam ilyen sokáig és már mindenki rég felöltözött így a homlokomra csaptam, majd mindenki elindult a park felé. Louis félúton megszólalt.
-Mi lenne, ha inkább hozzánk mennénk?-kérdezte Louis.
-Nekem tökmindegy.-mondtam egyszerre Cat-el.
-Félelmetesek vagytok.-mondta egyszerre Zayn és Harry.
-Telepátiaaa.-kiáltotta el magát Bea és Niall.. egyszerre.
-Hagyjátok ezt abba, mert félek tőletek.-mondta Liam nagy szemekkel, mire felnevettem.
-Én a parkba akarok menniii.-nyafogott Niall kisfiúsan mire megforgattam a szememet és tovább sétáltunk a park felé. Eszembe jutott, hogy Louis azt mondta, hogy beszélni fog Tiff-el, de semmi közeledés. Gondoltam rákérdezek Louis-nál így elengedtem Harry kezét majd odafutottam Louis-hoz és félrehúztam amit Harry meglepetten nézett végig.
-Miért ráncigáltál ide?-kérdezte fura fejjel Louis.
-Beszéltél már Tiff-el?-kérdeztem mire elhúzta a száját.
-Szóval nem..-mondtam, mire bólintott egyet.-Miért?-kérdeztem, majd szólásra nyitotta a száját.
-Nem megy.. nem merem.-mondta.
-Úr isten.. Te vagy Louis Tomlinson.. miért ne járna veled? Ne értsd félre de elképesztően nézel ki.. ahogy a többiek is.. igaz, hogy engem Harry fogott meg, de ez így van.-mondtam mosolyogva mire vigyorogni kezdett.
-Nem értem félre hugi ne aggódj.-mondta vigyorogva. Azért a 'hugi' megnevezésen kicsit meglepődtem, de jól esett.
-És igazad van.-folytatta a mondatot.
-Na de egós vagy.-nevettem egyet rajta.
-Tudom.. akkor.. majd.. a parkban beszélek vele rendben?-kérdezte tőlem, mintha én dönteném el, hogy mikor, hol és mit csinál.
-Tőlem.. csak minél hamarabb.. szegény már azt várja, hogy megkérdezd, hogy lesz-e a barátnőd.-mondtam majd gyorsan befogtam a számat. Egy picikét többet mondtam mint kellett volna, de Louis önbizalmát eléggé megnövelte, mert visszafutott a többiekhez-akik közben észrevették, hogy félrevonultunk és megvártak-majd ott mindenki előtt lesmárolta Tiffany-t. Én csak kidüllesztett szemekkel néztem, majd lassan visszasétáltam Harry-hez és összekulcsoltam a kezünket.
-Hogy növelted meg ennyire az önbizalmát Holly?-kérdezte tág pupillákkal.
-Hát.. csak elmondtam neki, hogy Tiff már szeretné ha nem csak barátok lennének.-mondtam, mire Harry vigyorogni kezdett.
-Istennő vagy tudtad?-közölte velem ezt a tényt majd megcsókolt. Megint mintha több ezer pillangó lett volna a gyomromban.

*Louis szemszöge*


Holly amint kimondta, hogy Tiff szeretné ha járnánk, hirtelen ötletként odarohantam hozzá és megcsókoltam. Levegő hiány miatt elváltunk egymástól majd letérdeltem elé mire a többiek elkezdtek nevetni.
-Tiffany.. én nem csak barátként tekintek rád.. nagyon megkedveltelek.. leszel a barátnőm?-kérdeztem mire könnybe lábadt szemekkel a nyakamba ugrott.
-Hát ezt gondolom vehetem igennek.-nevettem egyet Tiff örömén, majd megint megcsókoltam, mire a többiek tapsolni kezdtek ezért belemosolyogtam a csókba.
-Srácok ezt nem itt kéne..-szólalt meg Liam, mire mosolyogva megfogtam Tiff kezét és sétáltunk tovább a Hyde parkhoz. Bementünk a főkapun, majd kerestünk egy eldugottabb helyet és leültünk a padokra.
-És most?-kérdezte Holly.
-Fogalmam sincs.-mondtam majd kínomban felnevettem.
-Ó az szuper.-mondta Bea.

*Holly szemszöge*


Senkinek nem volt semmi ötlete így csendben ültünk a padokon, majd 2 lány odafutott hozzánk.
-Sziasztok.. bocsi, nem zavarnánk sokáig, de kaphatnánk egy autogramot?-kérdezte a hosszú fekete hajú lány.
-Sziasztok.. persze..-mosolyodott el Harry, majd végül mindenkivel csináltak egy közös képet.
-Köszönjük.. csak még pár kérdést lécci.-mosolygott aranyosan a másik valamivel fiatalabb hosszú barna hajú lány.
-Mondjátok.-mosolygott rájuk Liam, majd látszott a lányokon, hogy majd elolvadnak tőlük, mire én elmosolyodtam.
-Ti együtt vagytok?-kérdezte majd Tiff-re és Loui-ra, Cat-re és Zayn-re, rám és Harry-re mutatott. Összenéztünk Harry-vel, én egy aprót bólintottam, majd válaszoltunk.
-Igen.-mondtuk egyszerre Harry-vel mosolyogva.
-Nagyon aranyosak vagytok együtt.. mindhárman..-mondta a barna hajú lány mosolyogva, a fekete hajú meg csak erősen bólogatott.
-Köszönjük.-mondta Harry, Zayn és Louis.
-Na mi most megyünk.. nem zavarunk tovább.. köszi mindent. sziasztok.-integettek egyet, majd elmentek. Harry magához húzott majd belefúrta tekintetét az enyémbe. Azok a smaragd zöld szemek egyszerűen.. elbűvöltek. Megszólalni sem tudtam majd mikor ezt észrevette kiült az arcára az az elképesztő cuki kisfiús mosoly amitől még inkább elolvadtam.
-Elképesztő, hogy mennyire meg tudsz babonázni.-suttogtam úgy, hogy csak ő hallja. Ő erre nem mondott semmit csak elvigyorodott majd megcsókolt. Mintha repülnék. Imádom.
-Srácok én felhívom Danielle-t, hogy jöjjön ide ha nem baj.-nézett ránk Liam.
-Jajj dehogy baj! Hívd nyugodtan.-mondta Niall, majd mindenki hevesen bólogatott így kicsit arrébb ment és felhívta Dani-t. Hirtelen eszembe jutott, hogy még nem mondták a srácok, hogy mikor és miért jöttek át hozzánk ezért gondoltam megkérdezem.
-Amúgy.. hogy-hogy "reggel"-mutattam a kezemmel a macskakörmöket a levegőben-átjöttetek? Nem mintha baj lenne.. sőt.. csak érdekel.-mentettem ki magam mielőtt még valaki magára veszi és megsértődik.
-Hát a lányok unatkoztak és mivel te olyan édesen aludtál ezért nem akartak felkelteni téged és így áthívtak minket.-válaszolt a kérdésemre Zayn.
-Értem.. várj.. mi az, hogy édesen aludtam? Ti bejöttetek a szobámba amíg én húztam a lóbőrt?-nevettem fel a saját hasonlatomon.
-Aham... és tényleg irtó édesen aludtál.-mondta Harry csillogó szemekkel.
-Oh.. köszönöm..-mondtam elpirulva, majd adtam egy puszit Hazza szájára.
-Harry te megcsalsz??-kérdezte Louis 4 oktávval magasabb hangon.
-Ééén soha.-mondta majd odafutott hozzá és megölelte.
-És engem igen?-tettettem szomorúságot de elröhögtem magam.
-Úristen dehogy! Téged sohasohasohaaa!-mondta majd megint megcsókolt.



Bocsi ez kicsit rövid lett, de azért remélem tetszik.. komizzatok léccii :)

1 megjegyzés: